РАДЧЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА

   

        Народилася 26 травня 1977 року у с.Хомутець, Миргородського району, Полтаської області.

 

Освіта:  
         У 1992 році   вступила у Гадяцьке державне культурно-освітнє училище ім. І.П. Котляревського, яке у 1996 році закінчила з відзнакою, отримавши  такі спеціальності: “Вчитель музики і співів у загальноосвітній школі,  диригент- хормейстер, організатор культурно-дозвіллєвої діяльності.”

 

     

     З 1999 по 2003 рік  навчалась у Полтавському державному педагогічному університеті ім. В.Г.Короленка і закінчила  повний курс  по спеціальності Початкове навчання. Педагогіка і методика середньої освіти. Музика.

 

Педагогічний досвід:

 

      З 1996 по 1997 рік працювала у Декабристівській середній школі І-ІІІ ступенів Миргородського району Полтавської області. 

        У 1997 році  перейшла працювати у Хомутецьку  ЗОШ І-ІІІ ступенів Миргородського району Полтавської області, де й працюю до цього часу.

  

Педагогічний стаж роботи:   21 рік.
Кваліфікаційна категорія - вища

Посада:

вчитель музичного мистецтва та художньої культури, керівник методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу Хомутецької  ЗОШ І-ІІІ ступенів.

 

 Працює над проблемою:

 

 „Реалізація музичного виховання школярів на основі української музичної культури. Розвиток музики у поступовому русі і часі, нерозривно повязаному з  іншими видами мистецтва”

ВИСНОВОК ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ТА МЕТОДИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, РАЙОНІ:

 

     РАДЧЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА - учитель, що має добру теоретичну і методичну підготовку, високий творчий потенціал володіє сучасними методами навчання та формами організації  навчально - пізнавальної діяльності учнів. Вона постійно знаходиться у творчому пошуку, збагачуючи свій запас знань, розширюючи кругозір шляхом самоосвіти і творчого підходу до використання елементів передового педагогічного досвіду  та інноваційних технологій. Структура уроків чітко продумана, адже готується вона до їх проведення надзвичайно добросовісно, підбираючи найбільш доцільні форми і методи роботи з учнями, враховуючи їх вікові особливості. Кожен урок - це маленьке свято для учнів, в якому вони - безпосередні учасники.

       Світлана Іванівна головною метою своєї діяльності  вбачає формування у школярів музичної культури, як важливої і невід’ємної частини їхньої духовної культури, а тому її уроки емоційно насичені, цікаві, змістовно побудовані, осучаснені технічними засобами, музичними інструментами. Учителька,  має 20 – ти річний стаж роботи у загальноосвітньому навчальному закладі. Враховуючи сучасні вимоги до навчального процесу, розвиває творчі здібності учнів до співу, до мистецтва музики в цілому. Виховує в дітях  музичний смак, навчає розмірковувати про почуту музику, робити самостійні висновки і узагальнення. Обов’язковим елементом кожного уроку, є елемент гри на дитячих музичних інструментах, а також музично - розважальних ігор, наприклад: «Відгадай, мелодію!», «Два роялі», «Сім нот», тощо.

         Особливу увагу Світлана Іванівна приділяє індивідуальній і груповій роботі з учнями

1-4 класів, адже саме в початковій школі  закладається основа , на якій повинен базуватись процес навчання співу, який сприятиме  подальшому зацікавленню і творчому ставленню дітей  до музики.

            Кожен окремо взятий класс - це хор, така основна мета вчительки. Крім звичайних програмових уроків музики, в школі діють гуртки вокального та вокально-хорового співу для всіх учнів школи, в тому числі і старших класів. Це молодший хор учнів 3-4 класів та зведений хор учнів 5-11 класів. Вихованці Світлани Іванівни активні учасники художньої самодіяльності школи,  позашкільних закладів: сільського Будинку культури.  Жодний захід не проходить без їх  участі, а саме: різноманітні свята, концерти для батьків, жителів села, вечори відпочину, новорічні бал - масакаради, ранки, семінари, огляди художньої самодіяльності, тощо. У 2015 році Світлана Іванівна підготувала Радченко Анастасію, яка була учасницею телевізійного шоу, що транслюється на каналі «1 + 1».  «Голос. Діти» і дійшла до чверть фіналу.

     Учителька зі своїми учнями постійно бере участь у районних та обласних оглядах художньої самодіяльності, де вони займають призові місця. Це свідчить  про високий рівень організації позакласної роботи, саме тут Світлана Іванівна дбає про розвиток музично-творчих здібностей обдарованих дітей.

           За ініціативи  і безпосередньої участі вчительки, у школі обладнано кабінет музики, який забезпечений  усим необхідним обладнанням: музичними інструментами, унаочненням, підручниками, ТЗН, тощо.

         Учителька  користується великою повагою серед учнів, вчителів-колег, батьків, друзів, знайомих, жителів села. Вони з неабиякою вдячністю ставляться до Світлани Іванівни , адже вона піднімає культуру  села, навчає дітей мистецтва краси і багатства музики. Усе це в комплексі дає  змогу їй в повній мірі реалізувати свій творчий потенціал, ініціативу, педагогічний досвід, які сприяють духовному розвитку дітей, пізнанню світу, формуванню світогляду, вихованню моралі.

ПРОВЕДЕНІ  ВІДКРИТІ  УРОКИ  І  ЗАХОДИ

МОЇ    ДОСЯГНЕННЯ